Oburgezer Mutfağı

Sizlerden gelen yoğun talep üzerine gidişdönüş’te yemekle ilgili bir bölüm açmaya karar verdim sevgili okurlar. Hahahaa insanın istediği gibi atıp tutabileceği kendine ait bir platformunun olması süpermiş : )) Fikir aslında şöyle gelişti

Ben: Ya Melisa bloga dünya mutfaklarıyla ilgili yazılar da mı koysam acaba?
Kardeş: Olabilir bence.
Ben: Koyayim yane?
Kardeş: E koy madem istiyosan.

Siz de takdir edersiniz ki dostlar, yılın 365 günü köşe bucak gezebilen bir insan değilim. Bir ‘Ayna’ programı yapmıyorum sonuçta. E ne oluyor bu durumda? Gün geliyor, yazacaklar tükeniyor bir yerde. İşte bu durumdan yırtma yollarından biri olarak Emine S. Beder stayla yemek tarifleri koymaya karar verdim bloga.

Şaka şaka böyle de olmadı aslında. Tanıyanlar bilir, yemek için yasayanlardanım. Hatta sırf mutfağına hastayım diye şiddetle bir sonraki seyahat rotamızın Meksika olmasını istiyorum. Yemeyi ve gezmeyi bu kadar sevince, ikisini birleştirebileceğim yazılar yazabilirim belki diye düşündüm (Her zaman böyle değilimdir. Vatana millete daha faydalı şeyler de düşünürüm bazen). “Oburgezer mutfağı” bölümünde esas yapmak istediğim, sosyal psikoloji kavramlarından yararlanarak farklı kültürlerdeki yemek yeme hallerinin kafamda çağrıştırdıklarını yazmak. Bakalım yapabilecek miyim? Baktım olmuyor, görgüsüzlükte sınır tanımam, yediğim içtiğim yerleri yazarım : P Arasıra da dünya mutfağından, nispeten kolay bulunabilecek malzemelerle nispeten kolayca yapılabilecek tarifler veririm. Okurken acıktırır, acıktırırken küfrettiririm icabında.

Bir Cevap Yazın

